به خودت نگاه کن چه کسیو میبنی؟ یه سوپر قهرمان، عضلات برجسته؟ بال‌های پرواز و آماده برای تسخیر جهان؟ نه!؟

 اگر اعتقاد نداشته باشید که می توانید جهان را فتح کنید، هیچ راهی وجود نخواهد داشت.

شما ممکن است انسانی فوق العاده نباشید، اما می توانید با ترس از اعتماد به نفس پایین مبارزه کنید. چطور؟

ما از شورای کارآفرینان جوان پرسیدیم: یکی از راه‌هایی که شخص بتواند اعتماد به نفس خود را در زندگی شخصی و کار خود افزایش دهد چیست؟

و در زیر پیشنهادات آنها را می‌خوانیم

1.ذهن خود را تقویت کنید.


اعتماد به نفس حالت ذهنی است که می تواند از طریق اقدامات عمدی حاصل شود. اختصاص دادن زمان به ذهنتان، بدن و روح (و بیشتر از یک ساعت در روز) را می توان با روش های مختلفی انجام داد. من ترجیح می دهم صبح بخوانم، تمرین کنم و مدیتیشن کنم. اگر وقت خود را ذهنتان صرف نکنید، به شخصی یا چیزی اجازه می دهید که دیدگاه شما را نسبت به جهان شکل دهد.

Dustin Cucciarre, BryghtAds Inc


2. افکار منفی را نیازی ندارید پس نادیده بگیرید

شاخه ای جدید از روانشناسی به ذهنیت اختصاص داده شده است، اما این به این معنی است: افکار منفی و ناامن مانند جوش‌ها بزرگ می شوند. و مانند جوش ها،  دست دست کردن آنها جهت از بین بردن - حتی برای بی اعتبار کردن و پشت سر گذاشتن افکار منفی – موجب می‌شود در نهایت بدترشود بنابراین به شما یاد میدهد با ذهن آگاه خود بعنوان یک ابزار افکار خود را درمان کنید.آنهایی را که نیاز دارید تقویت کنید و آنهایی را که نیاز ندارید نادیده بگیرید.

Manpreet Singh

3. یک سبک زندگی رشد شخصیتی رو زندگی کن

قرار گرفتن در کلاسها یا روابط حرفه ای که باعث رشد شما می شود، تضمین می کند که همیشه در حال گسترش هستید، که به نوبه خود باعث ایجاد اطمینان و فروتنی می شود. از برنامه های درمانی تا برنامه های رهبری تا برنامه های فیزیکی، این نوع اقدامات برای رشد منظم و زندگی در لحظه، کلید اعتماد به نفس است

Joel Holland, Video Blocks

4. درباره سندروم impostor یاد بگیرید.

 بسیاری از افراد حرفه‌ای در برخی موارد یک پدیده روان‌شناختی که به نام سندروم ایمپوستر مشهور است را تجربه می‌کنند و با احساس عدم تناسب و ترس از اینکه کارها تا به امروز خوب پیش نرفته‌اند، تجربه می‌کنند. برای غلبه بر این موضوع، دستاوردهای درونی خود را بشناسید. گروه‌های همسالان یک مکان عالی برای صحبت کردن و ایجاد اعتماد به نفس هستند.

Joel Holland, Video Blocks

5. لباس برای موفقیت

مهم نیست که شما چه سطحی از کسب‌وکار دارید, مهم است که برای مشتری لباس بپوشید تا مشتری شما. این ایده از خانه شروع می‌شود. موفق‌ترین افراد, زود از خواب بیدار می‌شوند و لباس می‌پوشند, انگار " برای یک روز در دفتر کار می‌کنند, و در نگرش آن‌ها منعکس شده‌است. وقتی خوب به نظر برسید, احساس خوبی و اعتماد به نفس بیشتری دارید.

Nicole Munoz, Start Ranking Now


6.یک کلاس بروید

این کلاس‌ها شما را در مقابل مخاطب قرار می‌دهند. بودن در این جایگاه به اعتماد به نفس شما کمک می‌کند; بودن در مقابل جمعیت به شما یاد می‌دهد که چگونه فکر کنید و سریع واکنش نشان دهید

Brooke Bergman, Allied Business Network Inc
 

7. تولید یک برند شخصی با کیفیت بالا

من معتقدم که یک جز کلیدی برای ایجاد اعتماد به نفس ، عمومی ساختن یک برند شخصی است. این می‌تواند از طریق ایجاد محتوای با کیفیت بالا مانند پست‌های وبلاگ ، کتاب‌های الکترونیکی ، پادکست‌ها یا محتوای ویدئو انجام شود . . حتی اگر در ابتدا بازخورد زیادی دریافت نکند. این حقیقت که شما یک کاری دارید که به آن افتخار می‌کنید و دیگران رو به هم ارجاع میدهد. و این کار در شما اعتماد به نفس شما ایجاد میکند

Joshua Dorkin, BiggerPockets, Inc


 8.ارزش خود را خارج از کارتان تشخیص دهید

اعتماد به نفس شما باید ریشه در موفقیت شما داشته باشد. پس راه‌هایی برای ارتباط با خودتان و رشد کردن پیدا کنید. مدیتیشن انجام دهید، مطالعه کنید و با دوستانتان صحبت کنید. هر چیزی که برای شما باعث شود تا ارزش خود را بدون توجه به اینکه چقدر خوب کار می‌کنید، ببینید.

Darrah Brustein, Network Under 40 / Finance Whiz Kids


خب دوباره نگاه کن بال های پرواز داری؟


شورای جوانان کارآفرین یک سازمان دعوت است که متشکل از کارآفرینان جوان جهان است که به میلیونها نفر از کارآفرینان کمک می‌کند تا کسب و کارها را آغاز کنند .